Saturday 14 October 2017

Nial Fullere Pris Action Forex Trading Retters Nedlasting


Thread Nial Fuller pris handling handel kurs. Jeg er medlem av Nials Course og bruker hans teknikker jeg er generelt lønnsomt så langt som kurset er bekymret hvis du går gjennom hans gratis videoer og gratis forex strategier på hans nettsted som ville være nok til å lære hans strategi som hans kurs er ganske lik det han forklarer i sin video. Men det mest verdifulle som jeg fant var tilgangen til medlemmeneforumet der han legger i daglig kommentar, og så satte noen eldre medlemmer inn handelsideer. Så alt i alt du betaler for medlemmene forum tilgang snarere enn kurset. Du kan sjekke Chris Capre s 2. Skies også som er ganske bra også Du må holde fast ved en mentor eller coach og det er nøkkelen til suksess i dette markedet. Originalt Skrevet av mark8par. Jeg har kommet over et kurs på pris handling handel av Nial Fuller og ønsket å få noen tilbakemelding fra mine forum kolleger Har noen brukt dette kurset eller har noen forslag jeg har allerede fullført ba bypips school men føler meg fra det jeg har lest om pris handling handel som dette kan være for meg. Også sjekk ut tråden her Forex Price Action. I definitivt vil ikke ha noen argumenter med deg her Men noe lukter fishy ikke liker å se nybegynnere falle for noe blindt. Jeg har lagt merke til at du alltid synes å markedsføre det kurset med alle dine siste innlegg, linker til det, og du kobler alltid ved hjelp av samme tekst osv. Instanser der. og siden du har blitt kalt ut på dette, lurer jeg på om du vil gå tilbake og redigere noen av dine tidligere innlegg, eller vil du endre innstillingsstilen din fra nå av, for å vises mindre åpenbar. Bare tiden vil fortelle. Sist redigert av WilliamD 04-23-2013 kl 02:15. Nytt Fullpris-pris Handling Forex Course. Product Description. Nial Fuller Price Action Forex Course. Jeg vil gi dere en liten innsikt i kjernevirksomhetsfilosofien min, hvorfor jeg handler måten jeg gjør, det jeg lærer, og hvordan jeg kan hjelpe deg til å bli en bedre handelsmann Jeg håper at du likte å ta dette gratis kurset så mye som jeg likte å gjøre det, og du bør nå ha et solid grunnlag på grunnleggende om hva Forex markedet er og hvordan det handles. Å vite det grunnleggende om Forex er flott, og hver handelsmann trenger å kjenne dem, men hvis du er seriøs med å lage konsekvente penger på markedene, må du lære real-world trading strategier som vil gi deg en høy sannsynlighet trading edge Her er litt mer informasjon om meg og min pris handling trading strategier. Om Nial Fuller. Jeg har vært trading markeder i over 10 år nå, og jeg har lært hver leksjon du kan forestille deg underveis. Kanskje den største leksjonen jeg har lært er så enkel, er bedre, og dette er hovedpoenget jeg prøver å formidle til studentene mine, og det er derfor jeg ikke t bruk massevis av indikatorer eller rotete handelssystemer Mitt primære oppdrag etter å ha blitt en vellykket handelsmann har vært å hjelpe andre handelsfolk å se lyset av enkle handlingshandelshandel Jeg er veldig lidenskapelig om handel med Forex, og jeg vet også mange andre mennesker også , men du Dessverre er det så mye villedende informasjon om det, at det kan være veldig vanskelig å komme i gang på riktig vei. Målet mitt som handelsmegler er å legge en enkel vei for alle handelsmenn å følge, den banen er banet med prishandlingsstrategiene at jeg har funnet å være veldig effektiv gjennom årene. Vær sikker på å sjekke ut del 6 av kurset om prisaksjonsanalyse for en oppfriskning om hvilken pris handlingshandel handler om. Hvordan handler jeg med pris handling. My kjernevirksomhet filosofi. Min personlig handelsstil er fullstendig fokusert på å lese prisbevegelsen på markedet i sin naturlige form, eller med andre ord Price Action Trading Analysis Jeg bruker ikke indikatorer eller forvirrende systemer jeg bare handler fra et nakent prisdiagram. Jeg har et arsenal av kraftige prishandlingsmønstre som jeg ser etter innenfor markedsstrukturen For eksempel, hvis et marked er i en uptrend, vil jeg være på utkikk etter pris for å gå tilbake til et støttenivå innen opptrenden, dette er hva jeg anser som en verdi område, og jeg vil da tålmodig passe på en av mine prishandlinger for å bekrefte en handelsoppføring. Mens de fleste av handelen min følger trenden i markedet, vil jeg av og til ta en mottrendende handelsoppsett eller et utvalgsbasert marked handel. Uansett hvilken retning jeg handler, er det viktigste jeg ser etter det åpenbare prismønster som danner på nøkkelnivåer i markedet. Når jeg ser at en av mine handelsoppsett er dannet på et sentralt nivå i markedet, anser jeg dette for en Grønt lysbekreftelsessignal for meg å gå inn i handel Gitt at det bare er noen få gode signaler hver uke, bruker jeg mye tid på å vente tålmodig på en handelsmulighet jeg skrev en veldig populær artikkel i fjor på konseptet om å være en pasienthandler som venter på å bremse handelsmuligheter, kan du lese denne artikkelen her Trading Like A Sniper. Sammendrag, er min trading tilnærming i stor grad bygget på å finne flere biter av bevis som jobber sammen for å bekrefte en inngang i markedet. Profesjonell tr aders kaller denne handelen med sammenflytelse Med hensyn til min handlingsstrategier for handel med handel, betyr handel med sammenflytelse å lete etter flere faktorer på diagrammet som støtter saken for å skrive inn et prismålesignal som har dannet. Overordnet kan min handelsstrategi virke ganske enkel , og ærlig er det, men som sagt før det er enklere å handle i Forex, vil jeg være ærlig med dere, må ulønnsomme eller nybegynnere bli tiltrukket av altfor komplekse handelsmetoder, og dette er vanligvis det som fører til deres eventuelle feil. handelsmann som har vært rundt blokken et par ganger, vet jeg hva som har jobbet for meg på markedene, og jeg føler at det er min jobb å formidle den informasjonen til andre handelsfolk. Derfor er min hovedprioritet som handelsmoror å lære studentene mine hvordan å handle med en enkel forex trading strategy. Here er en av mine siste videoer som forklarer hvordan jeg bruker en av mine favoritt pris handlinger signaler pin bar trading strategi, å handle i tråd med trend. My favoritt markeder og tidsrammer. Hvis det er en leksjon du bør akseptere akkurat nå, vil det spare deg for mye tid og penger, det er at handel med daglige diagrammer er det enkleste du kan gjøre for å nå dine mål som handelsmann. Nå, For å være litt mer spesifikk hvis du starter din handelskarriere, handler små tidsrammer som 5-minutters og 15-minutters diagrammer, du kommer til å oppleve mye frustrasjon, tapt tid og tapt penger. Du ser disse små tidsrammer inneholder flere variabler for deg å analysere og overanalysere, dette betyr mer støy eller tilfeldig prisbevegelse som ikke er virkelig innflytelsesrik eller meningsfylt. Når du går opp i tidsrammen, får du et naturlig filter som fungerer for å jevne ut støy og forvirring av små tidsrammer Det daglige diagrammet gir deg den beste utsikten over markedet og gir også det mest effektive filteret mot støy fra de små tidsrammer. Jeg handler også 4 timers tidsramme ganske ofte, og noen ganger 1 timers diagrammer, men jeg ALDRI se til enhver tid f rame under 1 time. My favorittmarkeder for å handle er EURUSD og AUDUSD, men hver dag vil jeg vanligvis skanne gjennom alle de store Forex-parene som ser etter handlingshandlingsmuligheter for handel. Jeg handler også gull og sølv og ser til og med på råolje, Dow Jones pengemarked, samt noen av mine lokale australske aksjeindekser. Hvorfor handler jeg som jeg gjør. Som jeg ofte sier, er jeg veldig enkel i hvordan jeg tenker på og handler markeder, mine år brukt i grøfter av markedene har forsterket nødvendigheten av å eliminere unødvendige variabler fra min handel De fleste handelsfolk overanalyserer markedet og forvirrer seg selv som et resultat, dette ender opp i dem handel følelsesmessig og mister penger Dermed har jeg ikke lyst til å sitte foran datamaskinen min skjermen stirrer på 5-minutters diagrammet som en utkonkurrert zombiehandler Jeg foretrekker å handle daglige diagrammer og handle på en avslappet og stressfri måte hvis det er en handelskonfigurasjon som oppfyller mine forhåndsdefinerte kriterier, går jeg inn i handel, Hvis ikke, går jeg aw ay til neste dag vanligvis. Jeg vil virkelig understreke det faktum at å ta en sakte og beregnet tilnærming til din handel er langt bedre enn å prøve å være en daghandler eller gå inn i 20 handler i uken hvis det er en ting dere tar bort fra dette gratis kurset bør det være dette du kommer ikke til å tjene penger raskt ved å handle tidsrammer i løpet av 1 time og ved å rushing dine handler Du vil tjene penger raskere ved å være en pasienthandler og ta en daglig kartoutlook Forex trading suksess er målt i måneder og år, ikke i dager eller uker. Så, hvis du ikke husker noe annet fra nettstedet mitt, husk at det er langsomt og jevnt å vinne løpet. Hva du vil lære av meg som din trading mentor. Jeg liker å tro at jeg er litt av en kontrar, i min handel og sannsynligvis i min hverdag i en viss grad også jeg har ofte funnet ut at hvis du gjør hva alle andre får, får du det som alle andre får, og når det kommer til handel, virker denne tilnærmingen ikke Faktum er at de fleste handelsfolk sliter med å gjøre penger i markedene, blir de frustrert, følelsesmessige, taper penger, taper tid og har generelt ingen konkret handelsstrategi eller valutahandel. Så hvis du vil være som de fleste andre handelsmenn som er besatt med indikatorer og magisk robothandel, du vil trolig tape penger ganske fort, som de fleste andre handelsfolk. Jeg har ikke noe sukkerrøye, og mitt rykte har blitt bygget på det faktum. Så jeg vil fortelle deg at hvis du velger å lære av meg, vil du lære ærlige, langsiktige og bærekraftige prishandlingsmetoder Jeg vil lære deg hvordan du leser den naturlige prisdynamikken i et prisdiagram og hvordan du finner høy sannsynlighet for inngangspunkter innenfor det. Du vil utvikle en skjønnsmessig handelsfølelse som vil tillate deg å handle for deg selv for alltid er dette en ferdighet som du kan bære med deg til ikke bare Forex, men til et hvilket som helst marked. Du vil aldri trenge en signaltjeneste eller 5000 kurs for å lære deg å handle, fordi jeg vil lære deg den eneste handelsstrategien du ll noen gang trenger jeg fast tro på det gamle ordtaket, lær en mann å fiske og du spiser ham for livet, jeg bryr meg ikke om hva noen andre forteller deg. Stive mekaniske systemer vil alltid mislykkes i det lange løp du trenger å lære å lese og gi mening om Prisbevegelsen på markedet, og du må lære å ebbe og flyte med den. I hovedsak er markedet dynamisk og stadig skiftende, så du trenger en handelsstrategi som gir deg muligheten til å handle i denne typen miljø. Et marked vil endrer seg over tid, og som prishandler, har du muligheten til å endre og tilpasse seg med det. Om Nial Fuller. Nial Fuller er en profesjonell handelsforfatter som vurderes myndigheten på prishandelshandel Han har en månedlig leserandel på 250 000 handelsmenn og har lært 15.000 studenter siden 2008 Checkout Nial s Profesjonell Forex Trading Course. Nial Fuller s Pris Handling Forex Trading Course. June Slutten av Financial Year Special Få 40 Off Life-Time Membership. Nial Fuller s Pris Handling Forex Trading Course Lear N Profesjonell Trading Strategies High Sannsynlighet Handel Signaler som Work. Get Livstidsadgang til medlemmer Bare Forex Kurs, Video Artikler, Daglig Trading Setups Kommentar, Live Traders Forum Email Support. Here s Hvilke medlemmer Get. Nial Fuller s Pris Handling Forex Trading Course . Siden 2008 har jeg hjulpet over 15 000 studenter å lære å handle forex med høy sannsynlighet Pris Handlingsstrategier Min profesjonelle Forex Trading Course Daglig handel Oppsett Nyhetsbrev vil lære deg alle mine Proprietary Forex Trading Strategies som jeg har brukt i nesten 12 år til å handle med marked Dette er de samme handelsmetodene som profesjonelle handelsmenn som banker, stiftfirmaer og hedgefond bruker over hele verden, bruker i sine daglige handelsaktiviteter. Jeg vil dele alle mine strategier, alle mine ideer og alle mine erfaringer med deg, ingen informasjon har vært holdt tilbake Kurset dekker også ulike aspekter av profesjonell handel, inkludert pengehåndtering, risikobesvaringsforhold, handelspsykologi utvikle en handelsplan Alle kurs er online og tilgjengelig 24 timer i døgnet 7 dager i uken Gratis e-postsupport tilbys til medlemmer som trenger hjelp med noe. Daglig handel Oppsett Ideer Nyhetsbrev. Hver morgen legger jeg opp medlemmene Daglig handel Oppsett Nyhetsbrev Jeg legger opp prishandling handelskonfigurasjoner, kartanalyse og kommentarer på minst 5 forskjellige markeder, inkludert store valutapar, varer og aksjeindekser. Du får min ekspertanalyse om relevante prisoppsettoppsett, nøkkeltallnivåer og trender. Mange av studentene mine har sendt meg fortelle meg at de følg medlemmenees markedskommentarer alene, er verdt prisen på medlemskapet. Velkommen til salgsoppsett Ideer Nyhetsbrev. Enhver søndag legger jeg opp medlemmene Ukentlige handelskonfigurasjoner Nyhetsbrev Jeg legger opp prishandlingsmuligheter for handel, kartanalyse og kommentarer på minst 7 forskjellige markeder, inkludert store valutapar, varer og aksjeindeks s Du får min ekspertanalyse på relevante prisoppsettoppsett, nøkkelkortnivåer og trendbias. rade Oppsett Ideas Discussion Forum. Diskusjonsforumet for live trade setups er hvor Nial Fuller, Coaches og LTTTM Members vil legge inn kommentarer om potensielle live trade oppsett. Vi diskuterer også pris handling strategier, Forex trading kurs teori og andre viktige handelsemner. diskusjonsforum inneholder en spesifikk tråd for hvert valutapar, vare eller indeks. Opplæringsveiledninger, videoerartikler. Medlemmene inneholder et stort bibliotek med utdannelsesvideoer, artikler og kurs. Du kan forvente regelmessige tillegg til dette medlemmens utdanningsbibliotek, samt periodiske oppdateringer. til kursmaterialer. Dedicated Email Support Line Snakk til Nial Fuller Direct. Jeg tilbyr en e-poststøttelinje for studentene mine til å kontakte meg når de har spørsmål eller bekymringer angående mitt kurs eller handelsstrategier. Jeg vil vanligvis svare på alle medlemmers e-postforespørsler innen 12 timer. Her er noen av emnene dekket i mine kurs. Her er en eksempeleksjon fra kurset. Hva annet Tr Ading Professionals Saying. I har vært trading i nesten 20 år og lærerhandlere i 14 år og på den tiden lærte jeg raskt at for å få konsekvent fortjeneste i markedet må en handelsmann følge en enkel handelsstrategi og planen Nial Fuller er Epitomen til en handelsmann som utnytter makten til enkle handelsfilosofier og hans ideer og tilnærming til profesjonell handel, er uten tvil oppe med det beste jeg har sett. Hvis jeg begynte min handelskarriere igjen, ville Nial være den første personen jeg ville henvende seg til veiledning og å sette meg på riktig vei, støtter jeg sterkt alt som Nial har å tilby for enhver håperende aktør som ønsker å oppnå konsekvent langsiktig suksess. Svært McPhee 1 Best Selling Trading Author Professional Trader. Hvilke medlemmer sier. Fuller, Jeg har funnet medlemmene Trade Setups Commentary-delen til å være et uvurderlig læringsverktøy. Skjermbildene til de store parene, kombinert med dine klare forklaringer, er verdt medlemskapet. avgift alene Jeg gleder meg til å lese medlemmarnas markedskommentarer hver dag. Opprettholde det gode arbeidet. Hei Nial, jeg ville bare si takk og at kursmaterialet ditt helt har forandret hele oppfatningen av markedet. PS Det kan ikke være noe av min virksomhet hva du selger kurset ditt for, men jeg tror oppriktig at materialet ditt er verdt mye, mye mer enn 300 dollar. Takk og alt det beste for deg. Du får min Forex Trading Course, videoer Mer. Prisutvikling Forex Trading Course Nial Fuller - eBok. Price Action Forex Trading Kurs Nial Fuller - eBok Utgiver s Description. Nial Fuller er en respektert PriceAction Forex Trader som ikke bare handler markedet, men utdanner kjente studenter i kunsten om pris handlingshandel Hes vært trading for over 10 år aktivt trading forex markeder og futures. At en ung alder ble Nial bitt av handelsbuggen, og siden han tenkte på lite annet enn å tjene penger som en hjemmebasert forex-handelsmann. I 2004 var han nesten konkurs og klar til å slutte t Nial Fuller hadde en epiphany, et livsendringsfunn som forandret alt Etter å ha lært kunsten av PA Price Action har Nials trading konto svampet. Så hva oppdaget Nial Fuller som får ham til å skille seg ut fra resten Hvordan oppnådde han handel suksess og fortsette å banke store handelsavkastninger Svaret er i sin egen unike handelsmetode med prishandling, en enkel, men svært effektiv metode for handel med forex. Hva du ikke finner i hans metoder er matematiske formler, komplekse tekniske indikatorer, tunge diagrammer, eller utarbeide fancy trading software. Hva du vil finne er en enkel, grei tilnærming til hjemme-baserte forex trading som kan brukes av nesten alle, hvor som helst. I motsetning til de fleste eksperter som lærerhandlere i dag, har Nial Fuller faktisk gjort det som en hjemmebasert foex handelsmann I sin handel forex kurs Nial skisserer hans lavrisiko trading strategier og forklarer hvordan de skal bruke dem til å handle forex og futures markeder hans foretrukne biler. Put Sim ply, Nial Fuller avtaler i virkeligheten, så Hvis du virkelig vil lære å handle for ekte fortjeneste, ikke hypotetiske, mumbo-testede programmer, er hans veiledning et must. Nye handelsfolk vil ha stor fordel av å se over Nial s skulder som han sjenerøst aksjer med handelsmannen, har den verdifulle kunnskapen han har fått over hørt hva de såkalte eksperterne har å si om handel med markedene, og hvor langt har det du nå nå er det på tide å finne ut hvordan det virkelig er gjort fra en fullført pro. Thread Enhver her kjøpe Nial Fuller trading course. Originally Postet av MeiHua. I gjorde Nial fuller trading kurset meg selv Personlig jeg bruker ikke en ting derfra i mitt handelssystem nå i det hele tatt IMHO det var ikke verdt det Hvis du vil ha det grunnleggende de er der ute gratis Hvis du er en komplett noob du kan gjøre verre Det lærer deg ren PA basert handel som jeg virkelig liker og synes det er definitivt en god start for nybegynnere Hans system gir en kant over markedet for nybegynnere som er viktig, men det var egentlig ikke det jeg lette etter mine behov. Det finnes mange andre ressurser der ute som kan lære deg mye, inkludert noen fremtredende tråder her på babypips. Jeg vil foreslå å sjekke dem ut først, her er kort liste alternative teknologiske maler alle av dem, IKT-tråder hva alle håperne handlende vil vite, eremarket s trening mentorskap i babypips chat room. Bottom line ikke kaste bort pengene dine på betalt kurs, bare bruk de gratis ressursene. Grep Niall er også religiøs på å være anti-EA-system Han ville posisjonere dette som skjønn, men det ignorerer det faktum at hans metoder bare handler historiske data per definisjon og dermed kan bli kodet. Uansett er nettsiden veldig bra, og innholdet er vel verdt å studere. Sted India Innlegg 11.Jeg hadde nettopp gratis video kurs av Nial Fuller Det var bra Men det er mange ressurser tilgjengelig på internett for å lære forex Jeg har aldri betalt så mye penger å lære bedre jeg begynner tradi ng med de doble det. Jo Dato Dec 2010 Innlegg 85.Jeg har personlig tatt Nial s kurs og er medlem av hans handelsforening For meg var kurset akkurat det jeg lette etter det ga meg et sett med handelsstrategier og ideer som ikke var rotete eller kompliserte Jeg har venner som har betalt 5000 for fancy kurs, og jeg har sendt dem til Nial s nettsted da han bare belaster rundt 300 eller noe jeg tror det er det de fleste liker om ham, belaster han et lite gebyr og du får massevis av informasjon og løpende tjenester. Jeg var bare bare på utkikk etter en god pris handling kurs og mentor når jeg registrerte meg, men jeg fant mye mer enn det etter å bli med. Spesielt av verdi til noen som meg er medlemmene daglige diagrammet kommentar, det er i utgangspunktet en daglig veiledning til de store Forex-parene som inkluderer Nial s syn på prishandlingen og nivåene på markedene og hvordan du handler eventuelle kvalitets-PA-oppsett som kan ha skjedd den dagen Denne funksjonen lar deg søke og lære kurseteori i real-time markedsforhold Jeg tror denne delen av medlemmene området er uvurderlig, det har ærlig hjulpet meg mye. Han selger ikke bare et kurs som han har mange tjenester, alle rullet inn i en av hans medlemmer, inkludert en kontaktside hvor du kan snakk med ham og spør ham om hjelp og for meg er dette alt god verdi jeg kontakter ham noen få uker for litt hjelp og han sender meg alltid meg raskt tilbake. Jeg er uenig med den ovennevnte plakaten som sa at hans metoder bare handler historiske data, alle som har vært på Nial s-nettsiden for en stund, vet at han ikke er en tilhenger av back-testing og faktisk bare tror på fremovertesting, han kaller også handelskonfigurasjoner fra tid til annen i medlemmene og til og med på fri side, bare denne uken sendte han en video av en AUDUSD-handel som han var i før den spilte ut, så jeg skjønner ikke hvordan det kan tas som handelshistoriske data Her er lenken til videoen hvis noen er interessert Pin Bar Trading Strategy AUDUSD Signal Daily Chart Forex Trad Jeg trodde jeg ble tapt i all informasjon om Internett på prishandlingen. Jeg trengte et sentralt sted for å finne strukturert trening og andre dedikerte handelsmenn som fulgte de samme handelsideer jeg vet at det finnes andre kurs og nettsteder, men jeg plukket Nial s nettsted fordi jeg følte han gjør ting annerledes, og jeg likte virkelig hans videoer og leksjoner. Og la oss møte det, for en person som ønsker å bli med på kurs eller trening, 300 er en tur i parken. Dessverre vet jeg at noen mennesker ikke har 300 noen merkelige dollar å bruke, men de kan fortsatt lære noe fra Nials leksjoner og materialer han har på bloggen hans. Uansett, jeg ville bare dele visningen her som han har hjulpet meg i min egen handel, så jeg føler det er min plikt til å støtte ham når det er hensiktsmessig Jeg tror at Nial har vært offer for ganske mange halv sannheter om hvem han er og hva han lærer, det er så skam som jeg sa i starten av innlegget mitt, før jeg kom til hans side, var jeg mistet, og siden han var medlem og studerte hans møtte hods og ideer jeg er på rett spor og har lært et tonn om handel noen selv, jeg setter pris på all sin innsats, og jeg er sikker på at mange andre også gjør. FX-Men æresmedlem. Join Dato Jul 2007 Sted Perth, Vest-Australia Innlegg 1.220. Alternative tekniske maler vil lære deg om viktigheten av nivåer og dele noen utløsere med deg. Det finnes andre tråder som de 3 ekkene som vil bidra til å pakke sammen en strategi sammen med prishandling. Disse gratis ressursene kan imidlertid være litt skremmende. Fordelen med en kurs som Nialls er sammendraget av en stor mengde materiale relatert til FX, forsterkning av betydningen av nivåer og bruken av bestemte utløsere som innvendige barer og pins. Som nevnt i forrige innlegg er den pågående støtten og veiledningen nyttig. Som du er relativt nye for denne virksomheten, så jeg anser det for pengene som er brukt bra, da det vil spare deg tid for å kutte din egen første strategi sammen og gi deg en gruppe som gjør det samme, slik at du kan sjekke du går ikke på avvei. Join Dato Aug 2011 Innlegg 38. Jeg har ikke kjøpt sitt kurs, men har sett mange videoer av han. Jeg er ikke ekspert langt, men hans stoppfall er satt for langt unna for meg. Join Dato Sep 2011 Innlegg 181 . Jeg har ikke kjøpt kurset hans, men har sett mange videoer av han. Jeg er ingen ekspert langt, men hans stoppfall er satt for langt unna for meg. Hvor langt unna er ditt stoppfall ikke noe som helst i det minste så lenge du er handler så lite som mulig for ikke å blåse kontoen din etter noen få tap, og ditt projiserte RR-forhold er 1 1 eller høyere. Jeg har sett noen av hans videoer, og han foreslo definitivt dette gjennom hver enkelt. Edit Åh, og jeg glemte å nevne at Jeg er ingen ekspert langt, verken og hva som fungerer for noen vant t for andre. Sist redigert av teb5108 01-28-2012 kl 08.30.Join Dato Jul 2012 Innlegg 1.Jeg har gjort mange kurs allerede og fikk noen fordeler fra de fleste av dem gjorde jeg Peter Bain s Forexmentor i 9 måneder, Market Traders Institute, Forex gjort det enkelt, flere trading p Grammatikk på handel futures og varer, Scientific Forex, Elliott Wave International og Nial Fuller pris handling kurs. Den som endelig faktisk gjorde meg i stand til å øke min konto er Yin Yang Forex Course og Platinum Trading Group. Sist redigert av Angel Steve 08-02 -2012 kl 04.40.

No comments:

Post a Comment